Friday, March 19, 2010

Anwar lari ke London Bertemu Dengan Gay???

Isyyy2.........Ni ke dipanggil seorang Pemimpin???sanggup ke rakyat nak di pimpin oleh sorang gay....?????Baru2 ni aku dapati di lari ke London,korang tau dia g jumpa sape?Jumpa Al-Gore & Mary Robinson....Mereka itu aktivis gay & lesbian tau x....pandai ye anwar cari 'geng' dia ek.....

Korang tahu Anwar Ibrahim telah 'lari ' ke London lepas 'dihentam teruk' di dalam Parlimen. Kononnya dia g sana sbb nak sampaikan syarahan ke pelajar2 di salah satu pusat pengajian di sana.

1st, tindakan Anwar Ibrahim keluar negara semasa Dewan Rakyat sedang bersidang adalah tindakan yang bodoh dan tidak bertanggungjawab. Dia dok kisah pun tanggungjawab dia sebagai wakil rakyat Permatang Pauh untuk atasi masalah kawasan di dalam dewan tersebut.
Padahal tugasan dia di London bukannya tak boleh dijadualkan lebih awal agar tidak mengganggu kehadiran beliau di dalam Dewan Rakyat.


2nd, dia juga g jumpa dengan Al-Gore. kitaorg tahukan Al-Gore tak pandai ambik hati rakyat Amerika Syarikat dan sebab tulah dia kalah ketika bertanding Naib Presiden Amerika Syarikat.
Al-Gore juga merupakan seorang pemimpin yang tidak menghormati kedaulatan negara Malaysia dan sering kali memberi komen negatif tentang negara tercinta ini.

Pe2 pun, Al-Gore is not worth a penny to us ! Same Anwar le.....

3rd, yang sukanya Anwar Ibrahim g jumpa dengan Mary Robinson, bekas Presiden Ireland. korang tau x, Mary Robinson pernah dianugerahkan the first "outspoken" award oleh International Gay and Lesbian Human Rights Comission ...hahhahhaaaaaa...............sesuaikan.....

Nampaknya, Anwar Ibrahim sering ngadu ke pemimpin Barat yang mendokong penuh hak kebebasan seks songsang, gay dan lesbian!

Pelik sungguhkan!
Pikir Molek Le Rakyat2 Jelata Ye!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Kawe Beres Sokmo © 2008. Design By: SkinCorner